hari kedua kelas.yeay yeay yeaayy!!

Tuesday 12 July 2011


salam semua..
yeayy!!
kelas ke 2 untuk sem ni.
perlu ke saya update entry setiap hari saya study di semester ini???

pedulik la ni blog den.ekau sebok pahaall??!!
bia la deh.. ponat kang bonti la..


kawan kawan hari ini saya berpakaian serba coklat.
ala-ala leopard giteww!!!
rawww!!!
dari tudung hingga ke kasut hingga ke warna kulit saya yang kecoklatan.
erkk??
dapat makan coklat sedap ni.
hee : )


hari ni takde kelas yang cancel melainkan kelas Puan Dayang yang mengajar kelas Shorthand.
SHORTHAND??
apekah???
tangan pendek ke?
macam saya.
tangan saya comelll lotew taw.
tak panjang tangan!
ntah kiteorang belum belajar lagi di sebabkan pensyarah ada khursus selama seminggu.
yeaayyy!!
eh jeles la tengok kelas lain dah belajar.
tak syok la kalau kena ganti kelas pasni.
harap harap takde.
doakan ramai ramai takde kelas ganti.
aminn..


meet my classmate iffah

saya suka lepak bilik iffah sebab dekat dengan kelas.
iffah duk blok A
dan kesian kat saya sebab duk blok N.
BLOK N!!!!
ye.blok N kawan kawan.
tapi saya tetap bersyukur.
saya dapat aras satu.
by the way saya dapat la exercise sikit.
hehe..di dalam bulan puasa yang bakal menjelang tak lama lagi pula tu.
fuhhh...

lately ni cuaca tak menentu kan??

phuhh..panas nye nokks kat PEE DEE ni..
dah bertambah kecoklatan mak ni nokkss!!!!




*motif gambar???*
sila abaikan


Personality Development .
ya.itulah dia yang saya pelajari di hari ke 2 kelas sem ini iaitu PK204-Personality Development .
besh besh besh!!
baru saya taw saya ni nak jadi kucing tapi orang nampak saya macam hamster dan saya ni sebenarnya seekor burung.
erkk??




p/s:saya bentuk bulat?
ANDA??

No comments:

Post a Comment