hari pertama kelas bagi sesi jun 2011.yeaayy!!

Monday 11 July 2011


salam semua
hari ini sebelasharibulantujuhduaribusebelas bersamaan hari Selasa
merupakan hari pertama kelas bagi sesi Jun 2011.
maka semangat untuk belajar semakin membuak buak setelah bercuti selama 2 bulan.
(ayat sungguh skema di situ ye)

owh ye bersemangatkah saya???
atau badan saya yang makin bersemangat pada semester ini.
owhh yeayyy saya dah SEMANGAT!!!

sungguh SEMANGAT kan???


testing testing

sebelum pergi kelas aktiviti wajib adalah
tangkap gambar secomel mungkin selepas dah siap bertouch up


-abaikan bilik yang besepah dan wajah saya yang menyampah.ishh tak baik taw!!-

eksited tak saya???
mangun pagi pagi tetibe kelas cancel.
sampai dua kelas cancel.
hoooyeaayy!!
hilang semangat study jap.
sekejap je ocaayy!!


ok kelas cancel
mood terus berubah.
ada 3 jam sebelum next class start.
ok jom sambung tido!!!





p/s:ada dua kelas saja hari ini.just sesi introduction untuk subject sem ni.
tiada assigment yeayy!!
ok baiii.
salam

No comments:

Post a Comment